Na Melanie boekbespreking

Boekbespreking

Na Melanie

Na Melanie - tekst achterflap

Een huis vol geheimen

Rosalin is helemaal opgetogen als haar vriend Jochem een prachtig huis vindt in zijn geboortestreek. Het is uitstekend geschikt voor een gezin met kinderen, haar grootste wens. Eenmaal in Haarwoude aangekomen, vervaagt Rosalins geluksgevoel snel. Jochems ex woont namelijk op nog geen vijf kilometer afstand. En de vorige bewoonster blijkt zichzelf van het leven te hebben beroofd.

Waarschuwing vooraf

Laat ik beginnen met een waarschuwing vooraf. Soms sla je een boek open en moet je door de eerste pagina's worstelen. Dat is met dit boek zeker niet het geval. Wanneer je eenmaal bent begonnen met lezen kan je niet meer stoppen. Het ene spannende voorval volgt de volgende op. Bijna het hele dorp is betrokken met wat er in het verleden is gebeurd.

Heden en verleden

De schrijfster neemt je mee naar het verleden en het heden. Bijna op het einde van het boek ontrafelt zich het grote geheim. En als je denkt dat je weet wie de dader is of daders zijn. Vergeet het. Daarvoor moet je echt het boek helemaal uitlezen. Tot de laatste pagina bleef ik het boek spannend vinden. Het einde verraste mij echt. Dit was echt weer zo'n heerlijke thriller van de Crime Compagnie.

Kopen dat boek

Dit boek is niet meer als bookazine te bestellen. Maar wel bij de uitgever - De crime compagny. Klik hier voor de pagina waar je het direct kan bestellen.

Kopen dat boek

Wil je het boek kopen? Dat kan. Ook als bookazine. Klik hier en je komt op de website.

Wil je het bookazine overnemen? Dat kan ook. Stuur me dan een bericht.

Iedere avond voor het slapen gaan lees ik een minuut of 10 à 20 minuten. De tijd is afhankelijk hoe vroeg ik in bed kruip of hoe laat manlief erbij kruipt! Het liefst lees ik bookazines. Iedere keer is het verrassend welk boek ik dan te lezen krijg. Het kan een boek van een grote schrijver-ster zijn of een relatief onbekende. Soms is er niet doorheen te komen. Dan leg ik het weg en pak een ander bookazine. Tegenwoordig zijn er meer uitgevers van bookazine. Voorheen was dit alleen de Libelle. Maar nu is Margriet ook begonnen met het uitgeven. Vraag er maar eens naar bij in de boekwinkel of Primera. Een pluspunt van een bookazine is de prijs. Vaak niet duurder dan 4 euro.

Tegenwoordig geeft de uitgever van het tijdschrift Vriendin ook een bookazine uit. Soms in samenwerking met andere uitgevers, bijvoorbeeld De Crime Compagnie.

Liken is delen.
Wil jij mij een pleziertje doen? Ik geef jou een lekker, simpel en smaakvol recept voor twee personen. Jij waardeert wat ik doe, namelijk dit recept met je delen. Wil jij dit recept dan delen met je vrienden? Deal?!
Dank je wel!

Delen mag, graag zelfs...